Hur går det till?

Hur går det till och vad händer när ni och vi signerat avtalet?

1. Beställning

Så fort vi fått in signerat avtal så beställer vi de aktuella maskinerna och återkopplar med planerad installationsdag.

2. Kontaktperson

Vi behöver kontaktuppgifter på den eller de personer hos er som skall vara den vi kommunicerar med under avtalet. Syftet med detta är att maskinerna behöver kontinuerlig rengöring och de berörda behöver bli utbildade

3. Ingredienser

God tid före installationen kontaktar vi er för att tillsammans bestämma vilka kaffesorter ni önskar dricka. Vi ser också till att ni får inloggning till vår webbutik där ni kan lägga alla beställningar av ingredienser

4. Inför installation

Om det behövs kommer vi ut till er och besiktigar inför installation så att vatten och el är på plats samt att vi även kan se att maskinen får plats.

5. Smakinstallation

På överenskommen dag kommer vi ut och installerar maskinen eller maskinerna på av er angivna platser. När det är klart så utbildar vi kontaktpersonen/personerna på hur man sköter kaffemaskinen/kaffemaskinerna.

6. Uppföljning

Efter ca 2–4 veckor återkopplar säljaren för att stämma av att allt smakar och fungerar som ni önskar.

 

Vill du veta mer? Fyll i så hör vi av oss inom kort.

Din email eller telefonnr: